Kávé látás


kávé látás

Szerző: Ripost Túl sokat aggódsz Ha sokat aggodalmaskodsz, érdemes csökkentened a koffeinadagodat, a koffein ugyanis fokozhatja a szorongás tüneteit. Ha sokat idegeskedsz, egy újabb kávé helyett inkább vegyél pár mély levegőt, és próbálkozz meg a stresszoldó relaxációval, meditációval.

kávé látás

Fáj a gyomrod A kávé egyes vegyületei serkentik a gyomorsav termelődését, így, ha egyébként is gondjaid vannak a refluxszal, érdemes átgondolni, mennyi kávét fogyasztasz.

Gyorsan ver a szíved A gyors szívverés a koffeintúladagolás tünete is lehet. Aki nagyon érzékeny az ilyesmire, annak sokszor egyáltalán nem szabad koffeint fogyasztania.

kávé látás

Hasmenésed van A kávé hashajtó hatását mindenki ismeri. Ha napi két csészénél többet iszol, és azt veszed kávé látás, hogy sokat jársz a vécére, érdemes fokozatosan lejjebb venni az adagot. Nem tudsz aludni Van, aki esküszik rá, hogy egy esti kávé után is nyugodtan alszik, de a kutatások bebizonyították, hogy az alvási ciklusokat akkor is megzavarja, ha egyébként el tudsz aludni.

kávé látás

A napi utolsó kávét lehetőleg még délben idd meg. Majd kiugrasz a bőrödből A koffein a központi idegrendszert stimulálja, így ha túl sokat fogyasztasz belőle, ideges leszel, sőt, remegni kezdesz.

kávé látás

Ha így érzed magad, szinte biztos, hogy a kávéadagodat kell csökkentened. Fáj a fejed Egy kevés koffein csökkenti a fejfájást, ha azonban huzamosabb ideig túl sok kávét iszol, az önmagában is kiválthatja a fájdalmat.

kávé látás

Lassan, kávé látás csökkentsd az adagot, mert sajnos a hirtelen kávémegvonás is fejfájással járhat.